וילונות

 
 
 
   
 
פרגולות תלויות בעיצוב אישי

פרגולות תלויות בעיצוב אישי המושג של פרגולות תלויות נגזר מכך שהן מעוגנות לקיר ונתמכות על פני קירות, כך שהן נראות שהן כביכול תלויות. ניתן היו


פורסם: 12/13/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית תריסים ונציאנים

המושג של פרגולות תלויות נגזר מכך שהן מעוגנות לקיר ונתמכות על פני קירות, כך שהן נראות שהן כביכול תלויות. ניתן היום להזמין בכל חברה שמייצרת פרגולות, פרגולות תלויות בעיצוב אישי .  מי שיש לו חלל קטן, פרגולות קבועות על עמודים, תתפוסנה מקום בחלל. היום עם אפשרויות העיצוב הרבות, ניתן למצוא עיצובים מעניינים, שילוב של חומרי גלם וגוונים על פי בקשתכם, כאלה שיתאימו לאלמנטים בחצר או במרפסת. פרגולות שהן תלויות, אינן מגושמות, כך שניתן לייצר אותן מעץ, אלומיניום או ברזל מגלוון.  יש לדאוג לכך, כי הפרגולות יותקנו ע"י מתקין מוסמך שיעניק אחריות למוצר שהוא תחת תו תקן ישראלי.

 
בחירת הפרגולה התלויה על פי הטעם האישי שלכם
 
ניתן לבחור פרגולות תלויות בעיצוב אישי , על פי קטלוג פרגולות ג'יניוס ושילוב של רעיון נוסף או אם ראיתם אפילו בנסיעה שלכם לחו"ל פרגולה מיוחדת, צלמו אותה באמצעות הטלפון החכם שלכם והראו אותה ליצרן שלכם, לבטח הוא יוכל לייצר לכם פרגולה כפי שנראית בתמונה בדיוק רב.  אין היום בית או דירה בישראל שאין בה פרגולה, כך שתוכלו לבחור מבין הרבה חברות שמייצרות פרגולה את הפרגולה שחלמתם עליה תמיד. ניתן להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בייצור של פרגולות תלויות. יש לציין כי פרגולה תלויה שתהיה מעוצבת בצורה מיוחדת, תגרום לערך הבית שלכם לעלות. המראה הינו ייחודי ומטופח ויקנה הרבה נוחות למרפסת או לגינה שבביתכם.
 
גם יופי ועיצוב וגם חיסכון במקום
 
יש לציין כי פרגולה שהיא תלויה, כאמור אינה תופסת מקם, כך שבאמצעות פרגולות תלויות בעיצוב אישי , ניתן יהיה לגרום להצללה, לעיצוב מאהיב, מבלי שהפרגולה תבוא על חשבון של חלל חיוני, במיוחד אם אין לכם הרבה חלל במרפסת או בגינה. ברוב הדירות, ניתן למצוא רק פרגולות תלויות שמעוגנות ע"י כבלים או שרשראות ברזל מיוחדות וברגים מיוחדים וגדולים שמיוחדים לתלייה ועיגון הפרגולות התלויות. בעיצוב והתקנת פרגולות, אסור לקחת סיכונים ולכן, יש לפנות לחברה שכבר עוסקת שנים בבנייה והתקנה של פרגולות תלויות..