וילונות

 
 
 
   
 
עיצוב תריסים ונציאנים לבית

במאמר שלפניכם נעסוק בתריסים ונציאנים. התריסים על טהרת העץ מכילים סוגים רבים של חומרי גלם: סוגי חוטי המשיכה ושלבי העץ שונים ומגוונים וחשוב לד


פורסם: 8/1/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית תריסים ונציאנים

במאמר שלפניכם נעסוק בתריסים ונציאנים. התריסים על טהרת העץ מכילים סוגים רבים של חומרי גלם: סוגי חוטי המשיכה ושלבי העץ שונים ומגוונים וחשוב לדעת כיצד לבחור אותם. גם. למשל, אם הווילונות מיועדים לאדם מבוגר שקשה לו להפעיל כוח, רצוי לקנות לו תריסים ונציאנים עם קליפת עץ ולא מהעץ עצמו, ורצוי שיהיה זה עץ דק, על מנת שהווילון עצמו יהיה קל משקל ויאפשר למבוגר להתנהל בקלות כאשר הוא צריך להגיף את התריס או לסגור אותו. לעומת זאת, אם אתם צעירים ועוד גרים בסביבה שהרוח מנשבת בה חדשות לבקרים, רצוי שהתריסים יהיו עבים וכבדים על מנת שהם לא יוטחו בקיר ויעמדו יציב כאשר הם סגורים.

 
אנשים שקנו תריסים ונציאנים התעניינו גם במוצרים הבאים
 
1.       מסתור לתריס: מסתור חצוב בקיר אשר ניתן לשים בתוכו את התריס במקום לגלגל אותו ולקשור עם חוט. מקל מאד את מלאכת הפתיחה והסגירה, ולא מצריך ידע טכני בקשירת תריסים.
 
2.       עיצוב מחודש של חבל המשיכה: החבל הסטנדרטי של תריסים ונציאנים מסוימים לא התאימו לעיצוב הבית המסוים בו עסקנו, ולכן המלצנו ללקוח לרכוש חבל מהודר יותר, המתאים לעיצוב הנדרש.
 
תריס ונציאני – לא מה שחשבתם, מתאים לעיצוב כל בית
 
בתחילה, ניתן היה לחשוב שהתריס מתאים רק לבתי עץ כפריים, בשל הצבע החום של השלבים, אך כיום טכניקות הצביעה החדשות מאפשרות לצבוע את התריסים כאוות נפשכם.  ניתן למצוא שלל דגמים של תריסים ונציאנים בצבעים המתאימים לעיטור כל סוגי הבתים.
 
מומלץ לבחור את התריס בהתאם למידת האורך של החלון
 
על מידת הרוחב כמובן שקצרה היריעה מלתאר כמה זה חשוב כי אחרת, הווילון יהיה צר יותר ולא באמת יספק הצללה. יחד עם זאת, גם מידת האורך חשובה, משום שתריס גדול מדי יצריך אתכם לשבור שלבים לחינם, שבלאו הכי לא הייתם צריכים. לעומת זאת, במצב בו מדדתם את החלון שלכם ורכשתם תריס תואם, כל שלב וכל חלק בתריס יהיה לכם לצורך, והתשלום כמובן מופחת בשל גודלו הקטן יותר שמצריך שימוש בפחות שלבי תריס.
 
למידע נוסף על תריסים ונציאנים אנא פנו אלינו - סולריס סוככים ונשמח לסייע לכם באפיונם במרחב הביתי!