וילונות

 
 
 
   
 
עיצוב והתאמת וילונות גלילה למטבח

עיצוב והתאמת וילונות גלילה למטבח וילונות המכסים את חלון המטבח מגבירים את תחושת הפרטיות והאינטימיות בחדר עיבוד המזון שלכם. הם גם משמשים לעיצ


פורסם: 6/29/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית וילון גלילה חשמלי

עיצוב והתאמת וילונות גלילה למטבח

וילונות המכסים את חלון המטבח מגבירים את תחושת הפרטיות והאינטימיות בחדר עיבוד המזון שלכם. הם גם משמשים לעיצובו, ולשיפור התפאורה שלו, וגם מאפשרים לכם לבשל בנוחיות וללא חשיפה לשמש, במיוחד אם החלון גדול ופונה ישירות אליה. התאמה מקצועית של וילונות גלילה למטבח תיעשה על ידי חברת מומחים המשווקת וילונות וגם מסייעת באפיונם בבית הלקוח, ובפרט – חדר המטבח.

סידור הווילונות בחלל המטבח

לרוב, במטבחים ישנו חלון אחד ויחיד, אבל בבתים בהם המטבח משמש כחלל החוצץ בין מבואת הכניסה לחצר האחורית, יהיו בו לפחות 2 חלונות, ואז יש צורך להתאים לכל אחד מהם את הווילון הרצוי. גם כאשר יש חלון בודד, חשוב לבחור אותו בקפידה רבה בהתבסס על הפרמטרים הבאים: עיצוב, פונקציונליות ויכולת החשכה. יכולת ההחשכה עשויה להיות האפלה מלאה או רק הצללה, וכאן חשוב לדעת מה לבחור. לרוב, מי שמעוניין לא להסתמך על האור של מנורת המטבח בשעה שהווילון מוסט מטה, יעדיף וילון הצללה, לעומת מי שבכל מקרה סוגר את הווילון בשל העדפה לעבוד עם אור דולק, שכנראה יעדיף וילון האפלה.

כיצד חברת הווילונות מסייעת ללקוח לבחור את התקן ההצללה או ההאפלה שלו?

היא בוחנת את הווילון בהתאם לעיצוב הבית ולפונקציונליות של הווילון: מה קורה לווילון בתנאי מזג אוויר מסוימים כמו רוח, לחות, סופות אבק וכד'. כך, למשל, בסביבת מגורים בעייתית מבחינה אקלימית יש לאבחן את סוג הבעיה ולהציע יריעת וילון שאינה רגישה לה. למשל בתל אביב, עיר עם עומס לחות גבוה, מוטב להשתמש בווילון כותנה שאינו רגיש ללחות ואינו נפרם או גורם לצבע לדהות כתוצאה מהשפעתה. לעומת זאת, בעיר בה בעיית הלחות אינה מורגשת, ויש בעיות אחרות כמו סופות אבק – למשל בירושלים, רצוי שהווילון יהיה עשוי מחומר חלק כמו משי שדוחה אבק בשל תכונה זו. באשר לעיצוב הבית, בוחנת החברה את הווילון בהתאם לצבעים שלו ולצורות ביחס לצבעים והצורות של חדר המטבח על מנת שתיווצר תאימות.

כיצד מתומחרים וילונות גלילה למטבח?

התמחור נעשה בהתאם לגודל היריעה, סוג חומר הייצור, סגנון העיצוב ורמת הביקוש של דגם וילון מסוים לעומת משנהו.

לפרטים נוספים על וילונות גלילה למטבח, ורהיטי הילדים של דורון אנא פנו לחברת שיווק וייעוץ בנושא!