וילונות

 
 
 
   
 
וילונות למטבח

 יש מטבחים של הרבה אנשים שיש בהם חלונות גדולים, כלומר אור המגיע מהחלון אך בימים חמים מאוד, השמש עשויה לסנוור. כדאי לבחור ווילונות למטבח שיתאימו לכם מכל הבחינות, שיצלו ויהיו נוחים מבחינת התחזוקה.


פורסם: 5/30/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית וילונות למטבח
יש מטבחים של הרבה אנשים שיש בהם חלונות גדולים, כלומר אור המגיע מהחלון אך בימים חמים מאוד, השמש עשויה לסנוור. כדאי לבחור ווילונות למטבח שיתאימו לכם מכל הבחינות, שיצלו ויהיו נוחים מבחינת התחזוקה. באזור בו שי מים ובישול, כלומר כתמים של שמן שעשויים להיות על הווילון. מעצבים או מוכרים בחנויות הווילונות, עשויים לסייע לכם בבחירת הווילונות המתאימים לאזור המטבח. אפשר למצוא ווילונות וונציאנים, רומאים. גם עץ וגם חומר פלסטי, עשויים להתאים למטבח. הווילונות שנראים כמו תריסים, עשויים להתאים למטבח, היות ווילון שהוא כמו תריס ווילון רגיל, ניתן להשתמש בהם להצללה ולדקורציה מתאימה. מטבח כפרי, עשוי להיות נהדר בתוספת של ווילונו וונציאנים העשויים מעץ באותו הגוון.
 
הבד או חומר הגלם של ווילונות לאזור המטבח
 
יש לציין, כי הבד או כל חומר גלם שמהם עשויים ווילונות למטבח, חשובים מבחינת הבחירה והתחזוקה שלהם. יש לבחור בדים שקל לנקות אותם ולכבס אותם במכונת הכביסה מדי פעם. המטבח הינו מקום שיש בו לכלוך ושמן ולכן, כדאי כי הבחירה של הווילונות תהיה מושכלת. גם מבחינת הפרטיות, אנו מעוניינים ללבוש בגדים קצרים או להיות עם  פיג'מה בשבת, על מנת שלא ינעצו בנו עיניים, כדאי לבחור ווילונות  שיהיו אטומים ונרגיש כי יש לנו פרטיות בבית שלנו. בגלל שהסלון והמטבח, קרובים האחד לשני, כך  ניתן להתאים את סוג הווילונות שיהיה זהה לעיצוב וישתלב בהרמוניה.

התאמת הווילונות לסגנון העיצובי של המטבח
 
כמובן שגורם חשוב בבחיר של ווילונות למטבח, עשוי להיות העיצוב. אם המטבח הוא בסגנון מודרני, יש למצוא ווילון שיהיה בסגנון זה. אם מדובר בסגנון כפרי, הדוגמא והסגנון של הווילון יהיה בסגנון זה. גם למטבח הקלאסי, ניתן למצוא ווילונות בסגנון הקלאסי. היום תחום ההום סטיילינג, הפך להיות מפותח מאין כמוהו זו הסיבה שהיום ניתן למצוא כל סגנון שיתאים לגודל החלונות לסגנון המטבח והצבת ווילונות שיתאימו במיוחד, לכל גודל של מפתח בבית. הדבר בחשוב ביותר שיש לבצע, הינו למדוד היטב את החלונות בחללים השונים ולהתאים את הווילונות לחלונות. בדרך זו, הבחירה תהיה נכונה ומדויקת יותר.