וילונות

 
 
 
   
 
תריסים ונציאנים

 הצורה הקלאסית, של תריסים וונציאנים, עושה אותם קלים לשימוש, צד אחד מדובר על ווילון, אך מצד שני זהו תריס לכל דבר ועניין. משקלו של תריס זה הינו קל, התריס מצל וקל לתחזק אותו.


פורסם: 5/30/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית תריסים ונציאנים
הצורה הקלאסית, של תריסים וונציאנים, עושה אותם קלים לשימוש, צד אחד מדובר על ווילון, אך מצד שני זהו תריס לכל דבר ועניין. משקלו של תריס זה הינו קל, התריס מצל וקל לתחזק אותו. אפשר למצוא חומר גלם שונים של התריס הוונציאני, כגון עץ, פלסטיק גמיש או אלומיניום. השם העברי שהומצא לתריס זה הינו צלון וייתכן, כי רבים מכם, יכירו את המושג של תריס זה באמצעות השם העברי שלו. מדובר על מראה אסתטי ומעוצב של תריסים שקל להתקינם. בהרבה רשתות שמציעים בהם, מוצרים לעיצוב הבית, ניתן למצו תריסים בסגנון וונציאני, כך שהדגמים והגוונים הם רבים ולבטח תוכלו למצוא תריס תואם.
 
למרות השם ונציאני- המקור של תריסים אלה הינו מצרפת
 
זה מה שממש מוזר, מדוע בכל זאת, כינו את התריסים הללו, בשם תריסים וונציאנים. מדובר על המצאה כבר ב-118, אך הם הפכו להיות פופולריים יותר בשנות השלושים של המאה הקודמת. הנוחות בשימוש של תריסים בסגנון הוונציאני, הינו קל, כי באמצעות משיכת חוטים, ניתן לכוון את האור והצל, על פי מידת הצורך. גם המוט המחובר לתריסה, מכוון את השלבים כלפי מעלה או מטה. כדאי לדעת, כי ניתן להזמין תריס בסגנון וונציאני בכל גודל שתרצו. ההתאמה של תריס זה, עשויה להיות טוב גם לכל חלון או דלת, גומחה, קיר זכוכית, או כל מפתח ניתן למצוא האפלה מוחלטת של תריסים אלה
 
התאמת תריס וונציאני לסגנון העיצוב
 
יש לציין, כי בהתאם לחומרי הגלם, מהם עשויים תריסים וונציאנים, ניתן למצוא את העיצוב המתאים לנו, כגון תריסים העשויים מעץ, יתאימו לחללים של סגנון כפרי, תריסים העשויים מאלומיניום או פלסטיק גמיש, עשויים להתאים לסגנון המודרני וכן הלאה. תריסים אלה, תמיד היו הבחירה הקלאסית של הרבה אנשים, אם לבית או אם למשרד שגם שם, בבנייני משרדים גבוהים, ניתן למצוא כי תריסים מסוג וונציאני, הם הבחירה הטובה ביותר, שכן הם מתאימים לחלונות הזכוכית בקומות הגבוהות, חוסכים באנרגיה וקל לתפעל אותם. בהרבה משרדי הי טק, ניתן למצוא תריסים מסוג וונציאני במשרדים השונים, שכן הסגנון של אלומיניום, יאים לסגנון ההי טקי של משרדים אלה.