וילונות

 
 
 
   
 
וילונות דואט

מי שאוהב שינויים בהום סטיילינג, לבטח יהיה מודע לווילון מסוג ווילונות דואט. מדובר על ווילון העשוי מבד פוליאסטר ונראה ומורכב כחלת דבש.


פורסם: 5/30/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית וילונות דואט
מי שאוהב שינויים בהום סטיילינג, לבטח יהיה מודע לווילון מסוג ווילונות דואט. מדובר על ווילון העשוי מבד פוליאסטר ונראה ומורכב כחלת דבש. מדובר על יעילות מפני קור וחום וקרינת השמש שאופיינית בישראל החמה. האיסוף של ווילון זה, הינו חסכוני, ניתן למצוא אותו מתאים במיוחד, עבור מפתחים קטנים. יכולת ההצללה של ווילונות אלה הינה גבוהה. יש לציין, כי ניתן לבודד את החלונות באמצעות ווילונות הדואט גם מהבחינה האקוסטית. ווילון זה, דוחה כתמים ואבק וניתן למצוא אותו מככב בהרבה חלונות מטבח, בגלל יתרון רב זה. ווילונות אלה, נראים חדשים ורעננים, הודות לציפוי המיוחד שיש בהם, המגנים עליהם מאבק וכתמים.
 
ההתאמה של ווילונות הדואט לחלונות השונים בבית
 
יש לציין, כי ווילונות דואט, עשויים להתאים לחלונות הקוקייה בעליית הגג. מי שיש לו חלונות בעלי שיפוע, עשויים למצוא כי ווילונות מסוג דואט, יתאימו לחלונות. מבנה הכוורת המיוחד של ווילונות אלה יפחית את הרעש. ניתן למצוא כי ווילונות מסוג דואט, מתאימים לכל סוגי החלונות והחללים, חוץ מחדרי האמבט. ניתן להעלות את הווילונות כלפי מעלה וכלפי מטה ולשלב שני סוגים של ווילונות כגון האפלה והצללה, מדובר על קומבינציה של שני ווילונות ולכן, ווילון זה נקרא בעצם דואט. אנשים הגרים בעיר הסואנת, או קרוב לכביש סואן, יתאים לווילונות אלה.  ניתן למצוא מגוון רב של בדים, צבעים או טקסטורות ואפשריות עם מראה עדין וחם ב120 גוונים. הבדים עוברים ציפוי טופר  שמונע לכלוך.
 
ווילונות העומדים בפני דהייה
 
אחד היתרונות של ווילונות דואט הינו העמידות שלהם בפני הדהייה. הציפוי המסיבי שלהם, מקנה להם עמידות בפני דהייה וקרניה החזקות של השמש. יש למצוא את הבדים החזקים והעמידים ביותר וכן, לקבל כמה שיותר מידע, על הבדים והווילונות מסוג דואט. ניתן למצוא הרבה חנויות המתמחות בשיווק וייצור ווילונות, או כאלה המייבאות מחו"ל את הווילונות הנפלאים הללו בעיצובים מרהיבים, אשר יתאימו לחללים הקטנים והגדולים כאחד. תוכלו להתאים את הגוונים של ווילונות אלה, על פי גווני הריפוד בסלון, גווני הקיר וכדומה. רבים מעוניינים בווילונות אה, בשל מראם, נוחיותם והעיצוב המיוחד שלהם.